lunes, 6 de octubre de 2014

Presentació

Bon dia,

La següent entrada té l’objectiu de presentar el meu últim blog, de la carrera i no de la meva carrera professional.

Puc dir que em sento preparada per afrontar la recta final, encara que les pors no em falten ja que ens han comentat que les assignatures d’enguany requereixen molt de temps de dedicació.


He de confessar, a més, que començo el curs amb molts de dubtes que m’han sorgit durant les pràctiques.  Però la veritat que no m’inquieta ja que penso que és una bona senyal: tinc més coses que aprendre. De totes maneres està clar que les portes sempre han de quedar obertes, ja que mai arribarem a abordar tot el coneixement.




Això és tot, començo amb les piles cargues. Fins la pròxima!


Imatge de Bert Kaufmann

No hay comentarios:

Publicar un comentario